fbpx

SPÓJNY!
WIZERUNEK Twojego biznesu

Jesteśmy (prawie) pewne, że słyszałaś o brandingu. Ale czy zastanowiłaś się na ile jest on istotny w prowadzeniu firmy?
A w budowaniu świadomości marki? Bardzo!
Przekonały się już o tym nasze klientki.

Przemyślany wizerunek powinien być podstawą Twojego biznesu.

Wyobraź sobie siebie w czerwonej sukni wieczorowej…podkreślona talia, stylowa torebka… nikt nie może oderwać od Ciebie wzroku. Ta sukienka to właśnie wizerunek Twojej firmy. Sprawi, że potencjalny klient będzie o Tobie myślał.  Pozwoli Ci się wyróżnić i zdobyć przywiązanych klientów.

Co zyskasz stawiając na dopasowany wizerunek Twojego biznesu?

9
ORYGINALNE LOGO Z KSIĘGĄ ZNAKU

Bez tego biznes po prostu nie może żyć! Podejdziemy do tematu kreatywnie, a prace projektowe zwieńczymy księgą znaku, pełną praktycznych wskazówek.

9
STYL WIZUALNY

W pierwszej kolejności zadamy kilka pytań – o charakter marki, o emocje jakie ma wywoływać i itd. Przeskanujemy wszystkie odpowiedzi i wychwytując najważniejsze, określimy wizualny styl Twojego biznesu – w tym ton komunikacji oraz tematykę zdjęć.

9
NIEPOWTARZALNĄ OPRAWĘ GRAFICZNĄ

Od zawsze dobry design był dla nas niesamowicie ważny. Teraz wykorzystamy to na Twoją korzyść. Zaprojektujemy grafiki do mediów społecznościowych i pokażemy Ci jak ich używać. 

9
SESJĘ FOTOGRAFICZNĄ

Prawda jest taka, że ludzie po prostu lubią wiedzieć z kim mają do czynienia. Już samo to  czy ktoś uzna Cię za sympatyczną może zaskutkować skorzystaniem z Twoich usług. Trzeba to wykorzystać.

9
MATERIAŁY POLIGRAFICZNE

Cel jest jeden – ujednolicenie prowadzonych działań nie tylko w sieci, ale również offline. Katalogi, ulotki, cenniki … w zasadzie wszystko co będzie Ci niezbędne.

I jak to się przełoży na Twoje cele?

9
PRZESTANIESZ SIĘ BAĆ, ŻE COŚ NIE PASUJE

Koniec z gryzącymi się grafikami! Księga znaku pozwoli Ci tworzyć spójne materiały na profile social media. 

9
ZACZNIESZ ZAPADAĆ W PAMIĘĆ

Konsekwentnie stosowany styl marki stanie się Twoim znakiem rozpoznawczym. A ten nie umknie uwadze potencjalnego klienta (nawet nieświadomie!).

9
PRZYCIĄGNIESZ WZROK KLIENTÓW

Dzięki kreatywnym rozwiązanim graficznym, łatwiej im będzie przebrnąć przez warstwę tekstu i wyłapać ten jeden, najistotniejszy element.

9
ZDOBĘDZIESZ OPINIĘ EKSPERTKI

Tak, Ty! W końcu to za Twoją uśmiechniętą buzią kryją się te wszystkie pomysły, ciężka praca i niezwkłe umiejętności.

9
ZOSTAWISZ PO SOBIE ŚLAD

Możesz byc pewna, że klient przeglądający Twój katalog czy cennik będzie od razu wiedział, że chodzi o Twoją firmę. Po nitce do kłębka i kolejne zlecenie na wyciągnięcie reki.

Ile to kosztuje?

Praca nad wizerunkiem to praca projektowo- koncepcyjna. Nie ma jednego rozwiązania, które sprawdzi się u każdego. Dlatego każda z naszych realizacji jest niepowtarzalna.

 

cena od 2000 zł netto

 

Pssst... znajoma mówiła, że ...

,,

Chciałam odświeżyć istniejącą już stronę www, z której wyglądu, funkcjonalności oraz współpracy docelowo nie byłam zadowolona. Zależało mi na znalezieniu profesjonalnych osób, najlepiej kobiet (gdyż uważam że one najlepiej rozumieją branżę beauty). W swoich poszukiwaniach kładłam nacisk na komunikatywność, sprawne działanie, słuchanie oczekiwań, doradztwo oraz na przyjemną współpracę. A nowa strona miała być kobieca, naturalna i funkcjonalna. Wynik na 6!

-Marzena Teodorczyk
Instytut pieknych brwi

Czy inwestycja w odpowiedni wizerunek jest jednorazowa?

Ogólnie rzecz biorąc tak. Ale tak jak Twoja firma z upływem czasu się zmienia, tak powinna się zmienić jej komunikacja. Nie muszą to być oczywiście kolosalne zmiany, ale warto trzymać rękę na pulsie.

Czy mogę najpierw zlecić Wam logo, a po czasie przejść do kolejnych rzeczy?

Jest to dobre rozwiązanie dla dziewczyn starujących z własnym biznesem. Wiadomo, że na początku ograniczane są koszty. Możemy zacząć prace od identyfikacji wizualnej, mając na uwadze działania długofalowe. W miarę upływu czasu, wchodzimy na wyższy level.

Co w pierwszej kolejności - wizerunek czy strona www?

Obie te rzeczy są ze sobą ściśle połączone. Ale zacząć należy od zaprojektowania wizerunku marki – brandingu. Tylko wtedy masz 100% pewności, że klient w każdym miejscu widzi spójny komunikat. A to bezpośrednio przekłada się na wzrost rozpoznawalności Twojej firmy.

Co dokładnie składa się na cenę?
  • Autorski projekt logo wraz z księgą znaku (wskazówki jak używać logotypu)
  • Odpowiednio dobrane kroje pisma
  • Kolorystyka
  • Dobranie stylu wizualnego
  • Określenie tonu komunikacji
  • Dopasowane elementy wizualne
  • Sesja zdjęciowa + styl i tematyka zdjęć
  • Media społecznościowe: szablony postów, relacji, zdjęcia w tle i profilowe, opisy, tematyka postów
  • Projekty materiałów poligraficznych: wizytówka, ulotka, cennik; obszerniejsze formy tj. katalogi – szczegóły do ustalenia

Chcesz wiedzieć więcej?

Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania znajdziesz obok. Jeśli jednak nadal masz wątpliwości, czekamy na Twoją wiadomość.