Dla kogo pracowałyśmy?

Marzena Teodorczyk

Instytut pięknych brwi

Zlecenie, które dało nam dużo radości, a efekt wywołał niejeden uśmiech na twarzy Marzeny.
Kolejny kobiecy biznes na dobrej drodze
do rozpoznawalnej marki!

SESJA
ZDJĘCIOWA

IDENTYFIKACJA
MARKI 

STRONA
WWW

7

Jakie były oczekiwania?

Marzena rozwijała swój biznes już kilka lat. Miała stronę www, kanały w social mediach. Jednak sen z powiek spędzała jej spójność. Tu taki post, tam inny – niby wszytsko ładne, ale nie tworzyło całości. Celem naszych działań miało być ujednolicenie i nadanie świeżości wizerunkowi marki. Marzenie zależało, żeby jej marka kojarzyła się z naturalnością i lekkością wykonywanego tam makijażu. 

7

Jaka była nasza koncepcja?

Pierwszym krokiem było stworzenie tablicy inspiracji. Już tutaj Marzena była zachwycona. Postawiłyśmy na stonowane kolory – nieoczywiste połącznie różu i zieleni. Następnie odpowiednie kroje pisma, florystyczne elementy wizualne, życzliwy i łagodny ton komunikacji. Wszystko zebrane w jedną całość, jako zestaw wskazówek na nowej wizerunkowej drodze.

7

Jak wyszło?

Wypracowałyśmy obraz harmonijnej marki, która przyciąga coraz więcej klientek! Marzena od razu zabrała się za wprowadzanie wizerunkowych zmian. Na naszym Instagramie możesz sprawdzić jaką przemianę przeszedł Instytut pięknych brwi.

Wizerunek

Sesja zdjęciowa, odświeżona identyfikacja wizualna, dedydowane grafiki do social media. Opracowałyśmy projekty, które spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem.
Jedyne czego nie stworzyłyśmy od podstaw to logo, które Instytut pięknych brwi miał już wcześniej.

Ale, ale …! Projektowanie to jedno, a co z wprowadzaniem zmian w życie? Tutaj również w każdej kwestii Marzena mogła nas nas liczyć – konfiguracje, impelemnacje… niech głowa Cię boli – pomożemy!

Strona www

Przebudowałyśmy istniejący już serwis www. Pamiętając o dobrym UX design, wprowadziłyśmy szereg elementów, mających na celu zbudowanie atrakcyjności serwisu dla potencjalnego klienta. Poniżej kilka sekcji, które sprawdzą się na pewno w Twoim biznesie.

HEADER

Zawiera przede wszystkim hasło przewodnie biznesu – powinno być łatwo zapamiętywalne, a równocześnie być kwintesencją Twojej firmy.

 

 

O MNIE

Każdego interesuje kto tak na prawdę stoi za biznesem. Tutaj bardzo ważną rolę odgrywa sesja zdjęciowa. Spójne kolory, uśmiech i dobre światło to klucz do sukcesu.

 

OPINIE

Nic nie działa tak zachęcająco, jak pozytywne opinie innych klientek. Fachowo mówi się na to zjawisko – społeczny dowód słuszności. Tutaj celowo zostały użyte screeny ze strony Moment.pl. Potwierdzają one profesjonalizm i zaangażowanie Marzeny.

 

FAQ

Miejsce, gdzie potencjalny użytkownik znajdzie odpowiedzi na najbardziej nurtujące go pytania. Sekcja została podzielona na trzy główne podkategorie, odpowiadające przeprowadzanym zabiegom.

CTA

Zachęcamy użytkownika do nazwiązania interakcji. Nie poprzestałyśmy na podnaiu numeru telefonu. Klientka może umówić się na wizytę telefonicznie lub przez aplikację internetową. Dodatkowo już z tego poziomu może sprawdzić ewentualne przeciwwskaznia.

Współpraca przebiegła idealnie. Cenię Dziewczyny za jasną i sprawną komunikację, profesjonalizm oraz zrozumienie moich potrzeb. Działają naprawdę szybko. W efekcie posiadam nową, odświeżoną stronę www, która spełnia moje oczekiwania w 100%. Dodatkowo korzystam z usługi miesięcznej administracji strony co bardzo mnie odciąża, bo techniczne aspekty nie są moją mocną stroną.

Marzena Teodorczyk
Chcesz zobaczyć całą metamorfozę tej marki?
Zapraszamy na nasze konto na Instagramie!
Instagram_razydwa